Ölümünüz elime doğsun istiyorum.

Ölesim geliyor bütün sarışın akşamlarda, bütün sarışın akşamlar katilim olsun istiyorum. Vicdanım gözyaşlarımı göreve davet ediyor. Birşeyler var bu aralar ağlayacağım tutuyor bütün acılara. Bakma öyle sıkılıyor içim dağları dağ gibi delesim geliyor. Gönlüm ay yavrusu gibi çekiyor gözlerimin yaşını. Kalp kıra kalp kıra ağlamak istiyorum. Yağmur yağsa biliyorsun temizlenir bütün karalar. Yağmur bunların üzerine yağmasın istiyorum. Paraya boğulsunlar ama yağmur damlası değmesin alınlarının kirine. Ekmekleri kalsın boğazlarında, bir işçi paraya nasıl sıkışıyorsa öyle sıkışsın canları semada. Bir daha kar tanesi erimesin parayı bile kirleten ellerinde. Bir nota müzik geçmesin gönüllerinden. Para karası ciğerlerine egzoz dumanından, inşaat tozundan başka bir şey girmesin. Ölümünüz elime doğsun istiyorum. Affet Allah'ım bu aralar merhamet yüreğime uzak yerlerde büyüyor, boş konuşuyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar