Gördüm

by birkusagaci

güzel köpekler gördüm 
güzel kadınların sevdiği güzel köpekler 
balkondan sarkıtılan sepette 
kapalı bulutlara karşı 
hırka önlemleri vardı 
hepsini oturduğum yerden ben gördüm 
büyüdüğüm sokakların ilk kaldırım taşlarını 
ilk arkadaş bulmalarımı 
ilk yanlış yaş hesapları 
bir taşın geçmişinde 
çocuk bisikletimin yeni tüylü teker izlerini
yaşı tutmayan abilere abi dediğimi
düşündüğüm yerden
baktıkça hepsini ben gördüm 
kolkolaüçarkadaş
önümüze çıkana bin tekme 
yürüyüş kararı sayılacak 
say! 
burdan her şey çok net görülüyor 
ve benim vaktim var 
ve sabaha kadar görebilirim 
şimdi güzel yaptınız 
şimdi bintekmenin ilk yüzü
savurmayı bırakmayın 
kolkola hiç vazgeçmeyin 
aranıza girmesin başka 
arkadaşlar
ona da ilk tekmeyi siz atın 
neden atmadınız 
neden böldünüz sayıları 
duvarı yıkıp araya salon kattınız
evimiz üçartıbir ve kilerli
evimiz dünyaya beş dakika 
yürüme mesafesinde 
evimiz giyotin manzaralı
kafanızı yeterince uzatırsanız 
görürsünüz 
ben gördüm 
güzel büyütülecek güzel çocuklar 
kız olsun 
erkek de olur 
sevmeyi bilsin de 
güzel büyüyecek güzel çocuklar 
çocuklarımız 
önce yaşsız bedenlerde 
dişsiz gülüşlerle 
manzaraya merak saçacaklar 
iki elinden iki farklı el tutacak 
çocuklarımız 
uykulu kuşlardan uçmayı 
yorgun leyleklerden yalanı 
öğrenecekler 
ülkemiz 
üçdenizartıbirkara
savaşa beş dakika 
yürüme mesafesinde 
inşaat manzaralı 
işte şimdi hepbirağızdan
beton aaağlaarla ördüüük
anayurduuu
dörtbaştaaaaan
ülkemiz 
güzel çocukları 
kasislerle koruyacak(?)
ve son nefesimizde 
inşaallaah
buyrun 
eşhedüenlaaaailaheillallah
veeşhedü
ve muhammed
şahitmişiz gibi çek yarabbim 
biz falsolu kullarına aşk acısını 
öğretmediğin için 
sana yeterince vakit ayıramadık 
yoksa benim de müslüman arkadaşlarım var 
hepsini çok seviyorum 
konudan böyle sapıyorum işte 
sapıkım 
sapıkız 
sapıklar!
manzaram güzel diye söylemiyorum 
sarhoş değilim ben !
hepinizi tek tek çok seviyorum 
ama kusura bakmayın 
kolkolaüçarkadaştan fazlası 
hepinize bin tekme
güzel köpekler ve 
balkondan sarkıtılan sepetteki 
hırka hariç
ülkeme ve çocuklarıma selam ederim 
rabbim beni ellerimden çarpma 
yazmayı ve 
dua etmeyi
seviyorum 
biraz






Yorumlar

Popüler Yayınlar