Hani olur da istersen...

İnsanları bakarak korkutabilirsin, insanlar sana bakarak beni öldürebilirler. Sen bana bakarak beni hayata döndürebilirsin. Sana düzenli olarak bakarsam bir çay demlenebilirim. Bir çay gibi... Oda sıcaklığında kaynayabilirim, anormal şartlar altında -AŞA- Gözlerine bir hayal çizebilirim ya da sesine bir beste yapabilirim. Seni bir kara kalem resme saklayabilirim. Sıradaki şarkıyı senin üzerine yaparım.Olmazsa seni bir şarkı yaparım, sana bir şarkı... Bak istersen seni istemeye de geliriz, ciddi ciddi. Kahve getirirsin belki, ama çok sıcak olmasın isterim; kahvenin buharı yüzüne vururken seni hayal zannedebilirim. Hiç oda hep salon bir evimiz olur, misafirlerimiz gelir... 
Çayları da diyorum çok sıcak yapma, hala hayal zannedebilirim seni. Demiştim ya hani silahımı çekip de ağlarsam bir rüya görebilirim, senli benli...

Yorumlar

Popüler Yayınlar