BOZUKLUĞUM PSİKOLOJİK

      Ertelenmeyi hak etmediğim zamanlardı. Kaprisli alarmları kıskanır olmuştum. Üşengeçliğimde  küf tutmuş mürekkeplerle yazıyordum, söyleyemediği sözlerin perde arkasını. En büyük eğlencem şu sıralar: kırmızı kalemle yazıp adını üstünü çiziyorum; bir zamanlar altını çizdiğim. Kendi çizdiğim çizgilerde yürüyemeyecek kadar sarhoşum artık. Uğultulu bir çığ olarak geldiğim dünyada geçerken uğramış bir kartopuyum şu sıralar. Ben değil, beni ıskalıyorlar.

                                                                                                              Her şey yolunda yani.

              Dün bayramdı ama ben geç kalktım. Zehirli insanlara öfke kusarken bayramlıklarımı kirlettim. Galiba yalnızdım. Güçlüyken savaşacak düşmanım olmayacak kadar yalnızdım. Derme çatma cephemde kendimle savaşıyor , kendimden kaçıyor ve yine kendime sobeleniyordum. Kurşunlar emrime itaat etmeyen askerler olduğu için ölemedim.

                                                                                                               Yolunda yani her şey.  

            Tüm saçmalıklarla her gün beş çayı içiyorduk. Hakim olarak davet edildiğim duruşmada suçlular tarafından sorgulanıyordum. Yüce jüri ‘bizimla diğıldı.’. İddia makamı ise nihavent. Kafamın içindeki tepişen atlardan birini çalıp kaçmalıydım. Ama sakallarımı yeni kesmiş, şarabın da tadına bir türlü alışamamıştım. Bu arada babam gibi düşünsem şaraptan ölebilirdim.

                                                                                                              Şey her yani yolunda.

             Güneş kötü nişan alıyordu. Koca kafamı isabet ettirip geçemiyordu. Oysa gerçekten başımın üstünde yeri vardı. Suyun kaynama noktası oldukça anormal şartlarda, çay bardakları sıfır beden modasındaydı. Gece yine kazanmış hava kararıyordu. Gözlerim doldu. Çay soğudu. Neyse senin çayın zaten bitmiş. İçtiysen kalk! Çok işim var benim.

                                                                                 Maviye boyamalıyım belki de her yeri.

              

Yorumlar

Popüler Yayınlar