Ama siz şiire tamah etmezsiniz..

Yandıkça sıra degişiriz
Bizler hala
Hele ki bu devirde
İzahı olmayan bir yeltenmenin
Uykusuz kalmış vaktinde
Dediklerime değer biçtim
On para etmedi
Galiba siz
Paraya tamah etmezsin
Adetim değildir diye başlayamam oysa
Ben söze
Adressiz mektuplar biriktiririm
Tek düze ritimlerle bölünen
Ya da karıştırmayın hiç bölünmeyi
Gözümün içine bakarak
Başlamadık biz başkası yanmadan
Kursağımda kalır hep böyle
Yutkunarak yeltendiklerim
Zaten bundandır boğazımın kuruluğu
Ve pul koleksiyonlarınin işlevselleştirecek
Bir yığın mektup
Ama siz pula tamah etmezsiniz

Yandıkça kalkıyoruz biz hala
Başından
Sizin ulusa seslenilen kanalları kapatıp
Alıcıları arttırdığınız ekranlardan
Durun, hemen gitmeyin
Benim de iki çift lafım var
Kalemi hatırlayanlara
İnşaat manzaralı balkonları
Gözünüzde büyüyecek kadar
İşte bir yığın mektup
Kağıt toplayanlara veririsiniz
Hayrına
Ben söylerim
Siz hayrını görün
İşte bir yığın mektup
Siz hayrını görün

Yorumlar

Popüler Yayınlar