Sıralı bağlaçlar..

Sana hasretler kuruttum
Mevsimi geldiğinde üşüme diye
Ama bilmem kaç uyku eskiten bu kahır
Üzerimde paralandı
İyi dilekleriniz için varolun 
Ama bir yokuşta kesildi nefesim 
Çok sıkıştığım zamanlar soluduğum şiirleri
Bir çiçekçi ablaya vermiştim duası için
Dahası için devamı için arkası için
Yarını bekledim hep
Sabrın sonunu ziyan ettim
Elim, yüzüm, üstüm, başım
Silkelesem, geçmez
Haritalar aynı yeri göstermez söylediklerimle
Hazineler gelecek zamana hapsolur
Zaten geçmez bu devirde sikkelerim
Yazdım artık
Çok geç

Ama sen yine de
Bana boşa maval okuma
Uyruğu en boş lisan benim buyruğumda
Uyluğumda ırgat sesleri
Ne olursan ol
Üstüme gel
Dökeyim saçmaları eteğimdeki
Su izleri kuyruğumda
Dur basma, ürkütme nehiri
Aksın tüm alışmışlığıyla
Ay ışığıyla söylensin herşey 
Dur ağlama, bir damla tüm yanılsamayı bozar
Tozar ortalık bir nefesten
Kafesten borazanlar kaçar
Panoya, burda dururlar, tam burda
Dursam da geçmez bu duraktan
Yazdım artık
Çok geç

Elime düşer kar 
Alacalı bir soğukta
Kucağında tüm titremesiyle Kafkasın
Ki karda üşür bu yolun yolcusu
Kış ağır geçer gözlerimin önünden
Yollar kapanır 
Istikamet söylenmişti
Şimdi ablada olan mısraların birinde
Ama yol ağzında konuşulmaz bazı şeyler
Biraz daralır boğazım
Yutkunurken yükselen
Okunurken savunmasız kalan şiirler için aynı zamanda
Gırtlağımda saplanıp, debelenen
Ebelenense bir tekerlek arkasında
Gördüklerin kadar işte 
Ve unut herşeyi
Çanak, çömlek patladı
Yandım artık
Çok geç

Yorumlar

Popüler Yayınlar